3 ابزار برای گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله فاضلاب، حمام یا سینک اتفاقی است که ممکن است برای هر خانه ای اتفاق بیوفتد. در اینگونه مواقع ممکن است ابزار مناسب برای رفع این گرفتگی را در اختیار نداشته باشید. البته لازم هم نیست آنها را تهیه کنید. ما در لوله بازکنی بهمن برای رفع گرفتگی لوله ها و تخلیه چاه تهران از ابزارهای مناسب استفاده می کنیم که در ادامه به معرفی 3 ابزار و دستگاه مهم لوله بازکنی می پردازیم. 

فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی (که گاهی اوقات فنر لوله کشی یا یکی از چندین نام دیگر نامیده می شود) وسیله ای دستی است که دارای یک کابل سیم پیچ دار با یک پیچ در انتهای آن است. هنگامی که زهکشی مسدود می شود، کابل وارد لوله می شود و می چرخد تا زمانی که پیچ چوب پنبه در داخل انسداد بپیچد و به اندازه کافی از آنچه در پایین است جمع کند تا آب تخلیه شود.

از آنجایی که از کابل نازک و دستی استفاده می کنند، فنرهای لوله بازکنی معمولاً برای کارهای کوچکتر در حمام و آشپزخانه استفاده می شوند.

روترهای لوله کشی

یک روتر لوله کشی از یک کابل ماشین چرخانده با سر مخصوص در جلو استفاده می کند. این اساساً نسخه صنعتی یک مار تخلیه است و می تواند در لوله های بزرگتر موجود در خطوط اصلی که به فاضلاب شهری متصل می شوند استفاده شود. با سر مناسب برای کار، ریشه‌سازها می‌توانند از لجن ضخیم عبور کنند، زباله‌ها را از کنار لوله‌ها بتراشند و حتی ریشه‌ها را اره کنند.

اگرچه آنها قدرتمند هستند، اما روترهای لوله کشی محدودیت هایی دارند. در حالی که آنها برای از بین بردن انسدادهای سخت عالی هستند، همیشه خط را به خوبی تمیز نمی کنند. این امر به ویژه در مناطق اطراف اتصالات لوله یا اگر انسداد از مواد چرب تشکیل شده باشد که به دیواره های لوله می چسبند، صادق است. ممکن است بخواهید با انواع لوله برای لوله کشی ساختمان آشنا شوید.

هیدرو جت

هیدرو جت تکنیک دیگری است که به طور منظم برای پاکسازی گرفتگی لوله ها و خطوط فاضلاب استفاده می شود. همانطور که ممکن است از نام آن استنباط کنید، یک هیدرو جت از فشار آب برای بریدن موانع استفاده می کند. انواع مختلفی از نازل های هیدرو جت برای استفاده در موقعیت های مختلف وجود دارد، اما به طور کلی همه آنها به یک شکل عمل می کنند. یک جت قدرتمند آب در جلوی نازل، سوراخی در انسداد ایجاد می‌کند، در حالی که جت‌های بیشتری در پشت، نازل را از طریق سوراخ به جلو فشار می‌دهند و اغلب نازل را در حین حرکت می‌چرخانند. جت ها می توانند فشار آب بیش از 2000 پوند تولید کنند. در هر اینچ مربع، به هیدروجت اجازه می دهد تا از طریق انسداد، جدا شود، اساساً دیواره های لوله شستشو با فشار، و زباله ها از طریق خط تخلیه شود.

از آنجایی که ماشین‌های جت هیدرولیک لوله‌ها را کاملاً تمیز می‌کنند، توصیه می‌شود هر چند سال یک‌بار (یا حتی سالانه برای مشاغل در صنعت خدمات غذایی سیاتل) این کار را انجام دهید.

اگر متوجه تخلیه کندی در خانه یا محل کار خود شده اید، می تواند نشانه ای از نزدیک بودن یک اضطراری لوله کشی باشد. منتظر نباشید تا وضعیت از کنترل خارج شود. با بهترین لوله کشی سیاتل به شماره (206) 823-1652 تماس بگیرید و وضعیت را امروز توسط یک متخصص ارزیابی کنید!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خطرات استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و صنعتی

5 نوع لوله برای لوله کشی ساختمان