استفاده از توالت فرنگی های قدیمی

 اشکال توالت‌های قدیمی این است که ممکن است فاقد فشار لازم برای پاکسازی تله داخلی و تخلیه توالت باشند، به این دلیل است که آنها اغلب دچار انسداد می‌شوند. به تاریخ ساخت توالت فرنگی خود نگاه کنید. اگر توالت فرنگی شما در اواسط دهه 1990 ساخته شده است ممکن است یکی از این توالت‌های با جریان پایین باشد. در این صورت شما می‌توانید با محدود کردن استفاده از دستمال توالت و جلوگیری از افتادن وسایل مستعد به انسداد، گرفتگی توالت‌های با جریان کم را کاهش دهید. اما اگر این تلاش‌ها به رفع گرفتگی لوله‌ها کمکی نکردند، نصب توالت جدید راه حل کاربردی‌تر است. جهت تعویض توالت فرنگی می توانید با لوله بازکنی شریعتی یا سایر شعبات مانند لوله بازکنی  تماس بگیرید.

افتادن اشیا داخل توالت فرنگی

پیشنهاد می کنیم یک سطل آشغال در اندازه مناسب در کنار توالت فرنگی قرار دهید تا دستمال توالت، نوار بهداشتی و هر شی خارجی دیگر در داخل آن انداخته شود. توالت فرنگی برای دفع مدفوع طراحی شده و موارد و اشیا دیگر می تواند اصلی ترین عامل گرفتگی توالت فرنگی باشد.

 لوله بازکنی شریعتی
رفع گرفتگی توالت فرنگی در لوله بازکنی شریعتی

گرفتگی تله توالت فرنگی

تله یک قسمت خمیده از قطعات چینی است که در قسمت پایین کاسه توالت ساخته شده است. این قسمت برای نگه داشتن آب و جلوگیری از ورود گازهای فاضلاب به خانه طراحی شده است. دستمال توالت، حوله‌های کاغذی و انواع وسایل غیر قابل شستشو می‌توانند تله را مسدود کنند و باعث گرفتگی آن شوند. در این مواقع چند دقیقه با تلمبه برای رفع گرفتگی لوله تلاش کنید و انسداد آن را از بین ببرید. همچنین می توانید با لوله بازکنی سعادت آباد تماس بگیرید. محدود کردن استفاده از دستمال توالت و نگه داشتن وسایل غیر قابل شستشو در خارج از توالت، می تواند از گرفتگی لوله توالت فرنگی جلوگیری کند.
لوله بازکنی بدون تعطیلی شریعتی

سیستم لوله کشی فاضلاب در لوله بازکنی شریعتی

گاهی گرفتگی منظم در توالت‌های فرنگی نشانه‌ای از مشکلات بزرگتر است. گاهی در اثر جمع آوری مواد زاید، دستمال کاغذی و وسایل غیر قابل شستشو در خطوط اصلی زهکشی و فاضلاب انسداد ایجاد می‌شود. همچنین ریشه‌های درختان نیز می‌توانند خط فاضلاب را مسدود کنند و در لوله‌ها و سایر خطوط انسداد ایجاد کنند. مشکلات خط فاضلاب می‌تواند مشکلات بزرگی را در داخل و خارج از خانه ایجاد کند و حتی سلامت خانواده را تهدید کند. بهتر است برای مقابله با هرگونه مسائل مربوط به فاضلاب با یک شرکت معتبر در حوزه تخلیه چاه تهران تماس بگیرید..

نظرات


  1. من پیشنهاد می کنم علاوه بر مطالابی که در این صفحه وجود دارد، از مطالب اکانت لینکدینهم استفاده کنید. مطالب ارزمندی در خصوص لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها نوشته شده است.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

خطرات استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و صنعتی

5 نوع لوله برای لوله کشی ساختمان

6 نوع وان آب گرم برای گرم کردن شما در هر زمان از سال