روش های از بین بردن سوسک توالت

 هیچ کس نمی خواهد با سوسکی که از زهکش بیرون می خزد مقابله کند. اگر قبلاً با این مشکل مواجه شده اید، ممکن است متوجه شده باشید که به دنبال چیزی برای ریختن در زهکشی برای از بین بردن مشکل هستید. گاهی اوقات خروج سوسک از لوله توالت می تواند نشانه نیاز به تخلیه چاه باشد.

اما ریختن مواد شیمیایی در فاضلاب برای شما یا فاضلاب شما ایمن نیست. حتی مواد شیمیایی که برای این منظور ساخته شده اند، مانند پاک کننده های تخلیه مایع، می توانند آسیب بسیار بیشتری از آنچه انتظار دارید ایجاد کنند. علاوه بر این، راه های ایمن تری برای خلاص شدن از شر این آفات وجود دارد.

در اینجا آنچه شما باید بدانید برای جلوگیری از سوسک های فاضلاب است.

سوسک ها از کجا می آیند

اولین چیزی که باید بدانید این است که سوسک ها ممکن است از خود زهکشی بیرون نیایند. ممکن است آنها را ببینید که برای سرپناه به داخل زهکشی می‌روند، وقتی واقعاً از زمین می‌آیند و از راه دیگری وارد خانه شما می‌شوند. بنابراین، ریختن مواد شیمیایی در فاضلاب ممکن است همه آنها را از بین نبرد.

آیا سوسک‌ها می‌توانند از توالت یا دیگر مجرای فاضلاب بیرون بیایند؟ اگرچه سوسک‌ها ممکن است از سینک یا حمام بیرون بیایند، اما به دلیل آب نمی‌توانند از توالت شما بیرون بیایند. حتی سوسک هایی که به طور انحصاری در زهکشی زندگی می کنند، تنها در صورتی به خانه شما می آیند که منبع غذایی در دسترس باشد. بنابراین بسیار مراقب باشید که منبع واقعی سوسک ها را پیدا کرده اید و فقط به نتیجه گیری عجله نمی کنید.

برای از بین بردن سوسک، چه چیزی را نباید در لوله فاضلاب ریخت و چرا؟

علاوه بر این واقعیت که احتمالاً بی اثر است، ریختن مواد شیمیایی در زهکشی برای جلوگیری از سوسک ها می تواند مشکلاتی در سیستم فاضلاب و لوله کشی شما ایجاد کند. در اینجا دلیلی وجود دارد که شما نباید محلول های پیشنهادی را در زهکشی بریزید:

جوش شیرین و سرکه

 این ترکیب ممکن است هوشمندانه به نظر برسد، اما در واقع می تواند باعث ایجاد گرفتگی و افزایش فشار در لوله شما شود. در بدترین حالت، ترکیب جوش شیرین و سرکه در زهکشی شما می تواند باعث نشتی و ترکیدگی لوله شود.

حشره کش یا آفت کش

 در اکثر حوزه های قضایی، ریختن این مواد شیمیایی در زهکشی غیرقانونی است، زیرا آب تخلیه راه خود را به سیستم آبی ما و همچنین به محیط زیست باز می کند.

مواد شیمیایی جرم‌گیری

 مواد شیمیایی که در اثر تجمع کلسیم یا مواد معدنی دیگر از بین می‌روند، ممکن است لوله‌های شما را ضعیف کرده و مشکلاتی بدتر از هجوم سوسک ایجاد کنند.

آب داغ

 آب داغ ممکن است سوسک ها را تحریک کند، اما ممکن است آنقدر در زهکشی شما قرار بگیرند که تا زمانی که به آنها برسد، آب خیلی داغ نشود. علاوه بر این، آب داغ می‌تواند با ذوب کردن چربی‌ها و چربی‌ها گرفتگی ایجاد کند، بنابراین آنها در قسمت فاضلاب با هم جامد می‌شوند.

به طور خلاصه، هرگز عاقلانه نیست که سعی کنید با ریختن چیزی در زهکشی با هجوم سوسک خود مقابله کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما از گزینه ها خارج هستید.

چگونه هجوم سوسک ها را متوقف کنیم

با لوله کش خود تماس بگیرید تا فاضلاب را بررسی کند تا مطمئن شوید که سوسک ها واقعاً آنجا هستند. سپس، لوله کش یا متخصص کنترل آفات به شما کمک می کند تا برنامه ای برای خلاص شدن از شر سوسک ها ایجاد کنید. این معمولاً شامل تمیز کردن هر منبع غذایی است که ممکن است سوسک ها را به خانه شما جذب کند. بسته به وضعیت فاضلاب شما، ممکن است شامل تمیز کردن یا تعویض فاضلاب شما نیز باشد تا خانه های کمتر جذابی برای سوسک ها باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خطرات استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و صنعتی

5 نوع لوله برای لوله کشی ساختمان

6 نوع وان آب گرم برای گرم کردن شما در هر زمان از سال